My Family's Deadly Secret
You can trust family with your life. But do you really know them as well as you think? My Family's Deadly Secret follows the terrifying stories of families that hold a deadly secret, kept hidden until it was too late.
Bloodland
Michael and Rebecca Hargon vanish from their Mississippi home along with their young son; investigators discover Michael has recently come into an inheritance, and they are forced to confront the idea that his recent good fortune may be a factor.
Forensic technology years later solves the case of 20-year-old student Cathy Torrez who was found dead in the trunk of her own car.
In January 2014, Nathan and Krystal Maddox are gunned down just seconds after leaving a remote church in Texas; the brutal double murder leaves a close-knit community traumatized.