Naked and Afraid
Strangers find themselves stranded in some of the world’s most remote areas with no water, no tools – and no clothes. As their extreme survival skills are put to the test for 21 days, each pair must battle the elements, each other, and their own inner weakness to triumph over the terrain and their predicament.
Terror in Tanzania
EJ Snyder and Kellie Nightlinger put their skills to the test when they have to survive on the African Serengeti for 21 days.
Jonathan Klay and Alison Teal try to survive 21 days on a Maldivian island without food, water or clothing.
Clint Jivoin and Laura Zerra are on a Panamanian island for 21 days when they must contend with mosquitoes, snakes and alligators.
Puma Cabra and Julie Wright survive 21 days in Sabah, Borneo, while battling wildlife, starvation and sickness.
Billy Berger and Ky Furneaux survive in the swamps of Louisiana alongside dangerous snakes and alligators.