Mrtví beze jména
V Americe se nachází 50 000 těl beze jména, která se až dosud nepodařilo identifikovat. Tento nový úžasný seriál mapuje práci projektu DNA Doe – přední organizace v oblasti genetického výzkumu a identifikace – a jeho spolupráci s orgány činnými v trestním řízení na řešení těch nejodloženějších případů, pojmenovávání neidentifikovaných těl a poskytování rozřešení rodinám po celé zemi.