MILF of Norway
Lene arranges confirmation and problems arise at work; Kikki's husband is paying for online porn; Lene is making an unconventional choice.
Lars gets to work with an old hero; Lene has started her own company, but finances quickly become a problem; an unexpected solution appears.
Lene sells images online and chooses to sign up for a course for internet porn content providers; there develops a good relationship with a guy.
Lene is starting to create content that stands out from the crowd; she and Emrik goes to a different party; Lars has a crush on his colleague.
Lene is getting more and more followers and requests for private photos are pouring in; Mons sends a dickpic to a girl at school.
Emrik takes photos of Lene stuck under a root; Mons feel the consequences of the picture he sent; Lars becomes too clingy for Aleksandra.