On the Roam
ON THE ROAM is an eight-part cinematic docu-series following Jason Momoa as he travels the country chasing art, adventure, and friendship through the lens of craftsmanship.
Revival of the Rumble
Inspired by the vintage DAH Hill Climbers, Jason sets off on a journey to experience century-old bikes in their prime; he assembles a team of builders and roamers to rev life into the DAHs and a one-of-one pink '36 Knucklehead, making history.
Painting with Light
Jason meets one of his top creative inspirations: renowned photographer Todd Hido; they journey worldwide, starting in Todd's backyard; the two form a bond over the craft and visuals, inspiring each other in their artistic endeavors.
Jason, Jeremiah Armenta and Max Schaaf breathe new life into a fleet of 1936 Knucklehead choppers.
While on a journey to uncover the stories behind the iconic instruments that influence the music he loves, Jason meets up with Slash; they head to Gibson to recreate some of his archetypal guitars.
Though his heart is in the past, Jason's mind looks to the future; Jason embarks on a new adventure of rebuilding a 1920s Rolls-Royce Phantom with an electric motor and reimagining a 1910s board track racer as an e-bike.