One-Punch Man
Saitama only became a hero for fun, but after three years of “special” training, he finds that he can beat even the mightiest opponents with a single punch. Though he faces new enemies every day, it turns out being devastatingly powerful is actually kind of a bore. Can a hero be too strong?
Saitama decides to become a professional hero and takes the test with Genos; Saitama barely passes while Genos achieves high scores.
Since becoming a professional hero, Saitama lazes around the house until Genos tells him that inactive heroes get dropped from the registry.