The Real Housewives of Beverly Hills series follows six of the most affluent women in the country (Adrienne Maloof, Camille Grammer, Kim Richards, Kyle Richards, Lisa Vanderpump, and Taylor Armstrong) as they enjoy the lavish lifestyle that only Beverly Hills can provide.