Paradise
When three 15-year-old girls disappear without a trace, Javi, Quino, Álvaro, and Zeta take matters into their own hands and discover the girls are being held by something from another world.
When complications arise from a risky plan, chaos and fear drive a wedge between the boys; Bea helps Olivia make sense of her grandmother's mysterious belongings.
While the undead orchestrate a grand illusion to throw everyone off their trail, Costa begins to make sense of a chilling pattern; Olivia leads the charge to figure out where the girls might be.