School's out for the summer, and stepbrothers Phineas and Ferb decide to make each day an adventure. There's a whole lot of stuff to do before school starts, and Phineas and Ferb plan to do it all!
Rollercoaster / Candace Loses Her Head
The boys build the world's greatest roller coaster; Candace is surprised during a trip to Mount Rushmore.
The Magnificent Few: Phineas and Ferb become real cowboys as they wrangle a stampede of cattle through Danville's city streets. S'Winter: It's wintertime in the summertime when the boys create a mountain of snow and tons of wintry fun in the backyard.
Are You My Mummy?: In an old theater showing monster movies, Phineas and Ferb are inspired to search for a mummy to call their own. Flop Starz: Candace auditions for a singing competition, while Phineas and Ferb conspire to become "one hit wonders."
Raging Bully: What started out as an uneventful day at the mall turns into a battle of the summer when Phineas is challenged by Buford, the local bully, to an all out thumb war. Lights, Candace, Action!: It's Candace’s opportunity to become a glamorous movie star, but when Phineas and Ferb are announced as the Directors, her dreams of glamour turn into monstrous nightmares.
The boys scare Candace with a fake Bigfoot; Phineas and Ferb create treehouses for themselves and Candace.