Togetherness
From Jay and Mark Duplass comes this comedy series about two couples living under one roof on the fringes of Los Angeles. Brett and Michelle are struggling to rekindle the spark in their marriage. When Brett's friend Alex and Michelle's sister Tina move in with them, the foursome find their lives going in unexpected directions.
A struggling actor is evicted from his apartment, and his best friend tries to convince him to stay in Los Angeles; Michelle Pierson's older sister visits from Houston; Michelle and Brett clash while on an outing at the beach.
Tina tries to get Alex out of his funk by enlisting him to help with her business; Brett gets in trouble at work; Tina convinces Michelle to spice things up in the bedroom.
Brett's invite to a movie premiere leads to a night on the town; Brett tries to mend a work relationship; Michelle meets a divorced father who wants to start a new charter school; Brett finds a way to cheer up Alex.
Alex and Tina fly to Houston to pack up her belongings; Tina finds herself jealous of Alex; Brett whisks Michelle away for some much-needed intimacy.
Michelle organizes a day of fun with old friends; Michelle challenges a group of hipsters to a game of "kick the can."
Brett meets a woman during a morning hike; Tina tries to make peace with Alex by getting him an audition; Michelle helps David with the charter school; Brett takes a stand at work and opens up about his feelings.