Taking Fire
Taking Fire is the definitive collection of modern war stories, told by the men and women who fought on the frontlines of Afghanistan. Illustrated with real combat footage shot on helmet cameras and handy cams, this series plunges viewers into the heart of the action.
Band of Brothers
101st Airborne rookies, McCool & Boucher, are deployed to Cop Michigan - one of the deadliest combat bases of the war. With standard issued gear, McCool packed a helmet cam and began to document the year that would change the men in his platoon forever.
The 101st prepares to leave Afghanistan; after a year in the Korangal Valley, the soldiers are changed men.