Poslední světlo
V tomto dystopickém thrilleru se navždy změní život rodiny, když se zásoby ropy kontaminují infekční látkou, což má za následek celosvětové zhroucení společnosti. Matthew Fox a Joanne Froggattová stojí v čele mezinárodního obsazení.
Andy a Mika dorazí do laboratoře v Luzrah, aby začali analyzovat vzorky. Jak v Evropě roste neklid, Elena se rozhodne, že pro ni a Sama bude nejlepší vrátit se domů do Londýna, ale kvůli kriticky omezenému cestování pro ně bude návrat velmi složitý.
Andy učiní ohledně krize alarmující objev, ale k potvrzení nálezu potřebuje dceřinu pomoc. Mezitím, je Eleně a Samovi poskytnuto útočiště od pochybného pomocníka, který jim nabídne úkryt a cestu domů…ale nebude to lehké.
Zpět v Londýně, Andy je nucen prokázat svoji nevinu tím, že najde řešení. Během pokusu o cestu domů jsou Elena a Sam zadrženi. Laura a Owen se ukryjí v opuštěné loděnici a dozví se o sobě víc věcí.
Ve finále série dostane Andy ultimátum a Tobias ho obhajuje. Mezitím Elena zjistí, že byli se Samem pravděpodobně vedeni špatným směrem a rozhodne se, že je čas vzít věci do svých rukou.