Street Outlaws: Mega Race
"Street Outlaws" and "Fast N' Loud" crews return to the track for another Mega Race, counting down to the main event.
vs. Fast N' Loud: Build to Mega Race Gear 1
After losing to the 405 during the last Mega Race, Richard Rawlings wants a rematch and goes after Ryan Martin; the "Misfit Garage" guys call out Farmtruck and AZN for a race of their own, during which they each build a new car.
The Gas Monkey crew works hard to make sure their chassis will allow the car to drive straight. But bad weather stops them from making good test passes.
With their builds complete, Farmtruck, AZN and the Misfits make some pre-race test runs. But both teams struggle with technical issues that must be fixed.