PreCure Splash Star
Hyuga Saki and Misho Mai meet beneath the Sky Tree, a place that holds special significance to both of them; before they get a chance to talk, they're interrupted by two cute little spirits, who tell them to become Pretty Cure and save the world.
The Welcome Party at Panpaka Is a Premonition of Storm!
Saki and Mai get to know each other better and Saki decides to set up a welcome party for Mai; but the ultimate party crasher shows up in the form of Karehan.
Saki develops a crush on Mai's brother; she even borrows a complicated book on astronomy from him; when Kazuya spills tea on the pages, Saki's temper hits the roof.