Primal Survivor
Extreme adventurer Hazen Audel relives his most thrilling, most agonizing and most down-right disgusting moments and reveals what it takes to become a Primal Survivor.
Savage Jungle
Hazen Audel embarks on a journey to the notorious Darien Gap, based on a traditional solo jungle trek made by young men of the Embera tribe.
Killer Cold
Explorer Hazen Audel embarks on a challenging solo mission to safely deliver 200 reindeer to their spring birthing grounds in the Arctic Circle.
In southeast Asia, Hazen climbs into the heart of powerful waterfalls to catch fish in deadly whitewater rapids.
Armed with only basic tools and the ancient skills of the Maasai, Hazen must climb 7,000 feet to the summit of an active volcano.
Hazen embarks on a challenging solo sea-faring mission based on the traditional ocean voyage of Bajau nomads.
In the foothills of the Himalayas, Hazen Audel leads a herd of yaks across the wilderness to the ancient city of Lomanthang.