Prince William: We Can End Homelessness
Prince William embarks on a mission to tackle homelessness in six British cities through the "Homewards" program; he collaborates with homeless individuals to develop supported housing models.
Prince Williams shows the launch of Homewards, his ambitious five-year program that aims to show it is possible to end homelessness, by working with six locations across the UK.
Following Prince William's Homewards programme, as he turns his focus to the crisis of youth homelessness; The Prince reflects on the inspiration of his mother, Diana, Princess of Wales; he takes action by planning an ambitious housing project.