Project Nazi: The Blueprints of Evil
Hitler's mastery of propaganda was used to create everything from the swastika flag to the uniforms of the storm troopers, and helped win huge support for the Nazi party.
Using surveillance, detention, and even murder, the SS defeat Hitler's political enemies and are most responsible for putting Hitler's deadly policy of racial purity into practice.