The Dog House: UK
Wally, a poodle cross, struggles to find a home due to his behavior; Janet, who is looking for company after the loss of her husband, hopes to bond with bichon frise Bruce.
A lurcher that has a broken tail, has been used for hare-coursing, and needs serious care comes in with the stray warden; a confident collie-cross puppy and a springy toy poodle seek homes.
As one family finds themselves charmed by cockatoo puppy Percy; a recently single dog owner seeks a playful companion for her golden retriever, Rosie.
A lively pair of "jug" puppies help a young boy come out of his shell; an elderly couple tests whether Jack Russell Terrier "Little Little Rex" is a match for their pampered pup, Gucci; an energetic family may just find their match with Albie.