Relative Success with Tabatha
Tabatha knows from her own personal experience that when you have to work with relatives, ALL business is personal. In each episode, as Tabatha rolls up her sleeves to save a business, she inevitably finds herself navigating the deep rooted personal issues that ultimately corrode a family business.
Drama, Italian Style
Joe D'Amore, the owner of multiple East Coast-style pizzerias across Southern California, considers a multimillion-dollar offer to take the chain national.
The Family Stone
After Michael Bogosian, the owner of a family-owned jewelry company, passes away, his sons and widow cannot agree on how to run things; Tabatha comes to their aid.
A local deli in Long Beach, Calif., has a successful lunch service but faces a mountain of debt and a lack of leadership; Tabatha tries to change things before the doors close for good on the family business.
Sibling-owned fitness studio RPM seeks Tabatha's help to modernize its business model, but with one sister checked out and the other overwhelmed, the tension-filled family members risk losing their business and life savings.
The children of the owner of Sweet Dixie Kitchen ask Tabatha to rein in their authoritarian mother and help repair the frayed family relations that threaten to blow up the business.