Rematch
After an initial confrontation, Kasparov agrees to a rematch against the supercomputer Deep Blue.
It's the showdown of the century: Garry vs. Deep Blue, which analyzes 200 million moves per second.
Garry lost Game 2 and must react. Psychological warfare is launched on and off the chessboard.
Garry has disappeared and confronts his past. Can Helen provoke Kasparov's ego and bring him back?
Everyone's demons resurface. Garry must sort out what's real from what's not. P.C. loses control.