Riviera
Villa Carmella
The wife of a billionaire banker uncovers the truth behind their opulent lifestyle.
Counterfeiters
Georgina is informed that Constantine's dealings are under investigation by Interpol, while Irina makes a deal with a prominent figure in the Riviera underworld.
Georgina searches for answers by reviewing Constantine's movements on the day of the explosion. Christos's hedonistic behaviour spirals out of control.
Following her discovery in the safe room, Georgina attempts to track down her husband's elusive art collector. Delormes finds a way to bring Negrescu to justice.
A frustrated Georgina uses the Clios Foundation's lavish gala as an opportunity to pin down a person of interest, but the party receives an uninvited guest.
The Clios family are questioned by police after the events of the gala. Meanwhile, Delormes uncovers wreckage from the yacht that may change everything.