Rock Paper Scissors
Rock, Paper and Scissors are three best friends who share an apartment together and compete over everything. Week to week, they have tiny problems that always get out of hand.
The trio plays a game of hide and seek that spans the globe and takes decades to complete; to get their landlord to lower their rent, the trio tries to help him achieve his impossible dream.