Ron Kamonohashi's Forbidden Deductions
Ron Kamonohashi, once known as a genius at a top detective training academy, was expelled after a fatal mishap. Years later, while Ron’s in despair, officer Totomaru Isshiki seeks his help in a murder case. Now, the unlikely duo begin their first mystery!