Rooster
Starring Steve Carell, this new comedy series focuses on the complicated relationship between a successful author and his daughter.
Release the Brown Fat
Writer Greg Russo arrives at Ludlow College to support his daughter Katie as her marriage begins to implode.
Trousers
When Katie's future at Ludlow is thrown into question, Walt offers Greg a deal to keep them both on campus.
Greg navigates his first day as a teacher at Ludlow, Katie deals with being suspended, and Archie assists Sunny in finding an advisor.
To avoid Walt's party, Greg dedicates himself to a student; with her suspension lifted, Katie considers one-night stands.
Greg has to deal with his ex-wife visiting the campus; Katie grows closer to Archie and Dylan thrives in his role.
While relishing in his new fling, Greg offers Tommy a place to crash; Katie confronts the student behind some personal campus graffiti; Dylan impresses Walt in her new role; Sunny wrestles with a prestigious job offer.