Sadie Sparksová: 3D Sestřihy
V tomto nadpřirozeném sitkomu poznáváme Sadie, typickou čtrnáctiletou dívku, žijící zcela netypickým životem poté, co zjistí, že je ve skutečnosti čarodějka. Budiž, formálně vzato čarodějka v zácviku. Dostává kouzelného mentora, prastarého mrzoutského králíka Gilberta, který ji vede a cvičí! Mít kouzelné schopnosti připadá Sadie jako úžasná paráda, ale nikdo jí neřekl o tom, co je psáno malým písmem. Střední škola je náročná až až i bez studia kouzel! Tento zvláštní pár se k sobě navzájem nicméně dokonale kouzelně hodí.