Home Alone
Portrait of a Stalker
Seventeen-year old Katie lives with her doting parents, who are shocked to find out she's being stalked by an ex-boyfriend they didn't know existed; one night, Katie's parents reluctantly agree to leave her home alone with appalling consequences.
Single mother Erin installs a security system after realizing that someone's been inside her home, but that doesn't stop the intruder from breaking in, determined to end her life as well as his own.
Living with her mother, sister and grandmother, Catherine dumps her drug-using boyfriend, Shane, who breaks into her home and takes everyone hostage; Catherine hides behind a shower curtain for five hours not knowing how the deadlock will end.
Southern belle CeCe Coffee falls prey to a brutal home invasion that will force her to think on her feet if she wants to stay alive.
Valerie and her adopted son, Nathan, start a new chapter of their lives in Nebraska, then a knock at the door one night brings back demons from the past.
In Alabama, teenager Haley craves her independence, but her protective mother, Teresa, worries about the company she's keeping; Teresa convinces Haley to end a toxic relationship with a young man, but he won't let go until he gets what he wants.