Save Our Squad with David Beckham
Following David Beckham as he returns to the East London soccer fields where he played as a child, mentoring a young grassroots team that is struggling to survive in the league.
He's Coming Home
David Beckham is coming home to mentor a team playing in the league where it all began for him.