Suicide Squad Isekai
In the crime-ridden city of Gotham, Amanda Waller, the head of A.R.G.U.S., has assembled a group of notorious criminals for a mission. It's a world of swords and magic where orcs rampage and dragons rule the skies -- an "ISEKAI"!
After going on a rampage with her partner in crime, The Joker, Harley Quinn goes straight to Belle Reve Penitentiary.
This Suicide Squad wake up in an entirely different kind of jail where they meet Rick Flag, an agent of A.R.G.U.S.; they´ll have to work together and escape.
Harley Quinn and the Suicide Squad strike a deal with Queen Aldora of the Kingdom to deactivate the bombs in their necks.
The war between the Kingdom and the Empire has been raging for decades; hoping to end the carnage, Princess Fione enlists Harley and her team's help.
Harley and the Suicide Squad triumphantly return from dragon-slaying when they find a blazing fortress and a heartbreaking defeat.