Sweet 'N All
Jackie and her husband are concerned about their daughter; the hospital administrator drinks Jackie's spiked coffee.
Jackie and Kevin consider enrolling Grace in private school; Dr. O'Hara must endure a boy's emotional thanks; Zoey loses a patient.
An old friend of Jackie's checks into the hospital with terminal lung cancer; Dr. Cooper's mother has a gall bladder attack and reveals a family secret.