Sexy bestie
Pověst profesionálních zlodějů Gala a Dona v Londýně roste a jejich práce si všiml i známý boss podsvětí Teddy Bass, který je najme na riskantní zakázku. Jejich rostoucí věhlas s sebou ale přináší následky, které jim změní život.