Shatner ve vesmíru
Fikce se setkává s realitou, když ikona Star Treku William Shatner nasedá do skutečné vesmírné lodi a stává se nejstarším civilistou, co cestoval do kosmu. Tento hodinový speciál dokumentuje události před tímto život měnícím letem a rostoucí přátelství mezi Shatnerem a zakladatelem Blue Origin Jeffem Bezosem, jehož sen o cestování do vesmíru, jako u mnohých, inspiroval původní seriál Star Trek.
Ikona Star Treku William Shatner se vydává do vesmíru. Pohled na události před tímto monumentálním okamžikem, a co se dělo po něm.