Odtahovka Vegas
Řidiči odtahových vozů hlídkují v ulicích a na parkovištích Las Vegas, přičemž mají co dělat se vztekem nejbizarnějších postav města hříchu.
Na Halloween jsou odtahy ve Vegas nejstrašidelnější. Opilý muž v kostýmu dítěte nenechá Shawna odtáhnout své auto. Pineapplea vystraší hrůzný nález.
TW čelí na Stripu naštvanému Elvisovi a Jeremy musí řešit uražené klienty striptýzového klubu. Pineapple cítí déjà vu na parkovišti kamionů.