School of Rock
Come Together
Dewey, a down-on-his-luck musician, poses as a substitute teacher at a prestigious prep school and uniquely inspires his overachieving students to take a risk and create a secret rock band.
Video Killed the Speed Debate Star
Principal Mullins installs surveillance cameras in all the classrooms, putting the band's secret in danger.
While searching to find her role in the band, Summer sets out to become the band's songwriter, but has difficulty finding any true inspiration.
When Zack's father catches him on the electric guitar at home, he moves Zack to another class with less distraction, causing Dewey and the kids to rebel.
The band books its first gig, but when the members cannot decide on a name, they split into two bands.
When Tomika tries too hard to be like her favorite artist, she unintentionally hurts her friends; Dewey tries to prove his music credibility by claiming to know a music legend.