Spartacus
Betrayed by the Romans. Forced into slavery. Reborn as a Gladiator. The classic tale of the Republic’s most infamous rebel comes alive in the graphic and visceral new series, Spartacus: Blood and Sand. Torn from his homeland and the woman he loves, Spartacus is condemned to the brutal world of the arena where blood and death are primetime entertainment. But not all battles are fought upon the sands. Treachery, corruption, and the allure of sensual pleasures will constantly test Spartacus. To survive, he must become more than a man. More than a gladiator. He must become a legend.
The Red Serpent
A Thracian warrior, enlisted by the Romans to fight, has his destiny sealed by an act of rebellious violence. As punishment he faces death by being forced to fight in the gladiatorial arena.
Sacramentum Gladiatorum
Enslaved in gladiatorial school, the newly christened Spartacus must try to suppress his desire for vengeance when his new master promises to reunite him with his wife.
Batiatus is presented with a gladiatorial opportunity of a lifetime. Spartacus and Crixus must overcome their mutual hostility to fight as a team against a legendary and unbeaten opponent.
Spartacus looks forward to a reunion with his enslaved wife, a reward for his bloody victory in the arena.