Who lives in a pineapple under the sea? SpongeBob SquarePants! Follow the adventures of this enthusiastic sponge whose good intentions inevitably lead him and his friends into trouble. Fortunately, SpongeBob's innocence and optimism allow him to see only the positive side of every situation. There's never a dull moment in Bikini Bottom.
Bubblestand / Ripped Pants
SpongeBob blows bubbles; SpongeBob accidentally rips his pants while trying to impress Sandy Cheeks at Mussel Beach.
SpongeBob and Patrick take Squidward jellyfishing; SpongeBob is a victim of Plankton's scheme.
SpongeBob and Squidward become stranded in the desert while delivering a pizza; SpongeBob loses his pineapple home.