Star Detective Precure!
On her 14th birthday, Anna Akechi meets a magical fairy and suddenly time-slips from 2027 to 1999! There, she befriends Mikuru, a spirited girl who dreams of becoming a detective. When mysterious thefts stir rumors of the Phantom Thieves, the two transform into Detective Precure, using courage, deduction, and friendship to solve cases and uncover the secret of Anna’s journey through time.