Druhá šance na greenu
Pryce Cahill (Owen Wilson) kdysi mířil mezi golfové legendy, jenže jeho kariéru zničil výlev vzteku na hřišti. Sotva se drží nad vodou, ale všechny naděje vloží do Santiho, talentovaného chlapce s obřím potenciálem.