Shared Custody
Cris and Diego have agreed to separate amicably and move back in with their parents, but they soon realize that staying friends after a breakup is not easy.
Cris and Diego put their separation issues aside when their parents, following the constant instructions on how to handle Cloe, declare a rebellion.
Diego and Cris start dating other people, and with the first dates come their fears and insecurities.