Stumptown
Dex Parios - a strong, assertive and sharp-witted army veteran with a complicated love life, gambling debt and a brother to take care of - works as a PI in Portland, Oregon, finding herself at odds with the police and in the firing line of criminals.
Missed Connections
Dex is hired by a wealthy man to search for a woman whom he recently met, but she quickly learns that the task is not as simple as it seems; Dex and Grey's history unfolds.
In hopes of becoming a certified private investigator, Dex seeks mentorship from veteran PI Artie Banks; Hoffman grows suspicious of Grey after evidence proves that he has a connection to a victim in his case.
Dex faces off against Artie Banks to take down wealthy real estate mogul Randall Tapper; Detective Cosgrove leads an investigation to find a prisoner on the loose.
Despite being ordered by Lt. Cosgrove to take time off, Hoffman enlists Dex's help to investigate a case; Tookie's culinary skills come in handy at Bad Alibi; Dex stresses over an interview to become a certified private investigator.
When Dex's ex, a famous musician, comes to town for a performance, Dex must protect her from a stalker; Grey continues to receive the cold shoulder from Dex; Tookie and Lt. Cosgrove develop a new friendship.