Sunny Day
Friendship Day
Doodle mistakenly believes Sunny has forgotten him on Friendship Day and goes out in search of a new friend. When Doodle is taken by Scratch, the Dog Catcher, Sunny will stop at nothing to get her friend back.
The Topi-Hairy Contest
Sunny enters the annual topiary tree sculpting contest, but when her entry is sabotaged she uses her skills to create a brand new kind of art.
When Rox and Blair accidentally get stuck together with sticky hairspray, Sunny must help them work together to get unstuck and save the day.
Doodle, Rox and Blair get creative to help Sunny fulfill her very special birthday wish list.