Super Pumped: The Battle for Uber
The story of the ride-sharing company, Uber, from the perspective of the company's CEO Travis Kalanick, who is ultimately ousted in a boardroom coup after tense internal and external battles that ripple with unpredictable consequences.
Grow or Die
UberCab CEO Travis Kalanick sets his sights on landing an important partner for his fledgling company, VC powerhouse Bill Gurley -- but Gurley's money might not be enough.
X to the X
Engineers develop new technology to help skirt their legal problems; Travis rewards the team for their hard work with a blowout in Las Vegas, courting the unwanted attention of the press.
Travis finds himself on trial at Apple HQ, fighting for Uber's very existence; Arianna and Bill disagree on how best to steer Travis in the right direction; Emil has an illuminating conversation.
Delete Uber
A new development leaves Travis and the rest of the team scrambling for solutions; when his other allies turn their backs, Travis leans on Emil to restore his faith; the Uber team hires someone big to rein in their toxic culture problem.