Suzhal: The Vortex
Hoisting the Flag
It's the first day of the Mayana Kollai festival, but a factory fire causes panic; everyone rushes to put out the fire; as Sakkarai begins to investigate the cause of the fire, vital evidence emerges.
Sakkarai and Nandini arrive just in time to clear up the misunderstanding; Nila and Adhisayam's families gather at Regina's home; they listen to voice messages on Adhisayam's phone from a folder titled "Nila."