Tandav
In New Delhi, a dark story about Indian politics and ambition unfolds behind closed doors and in corridors of power.
There is a protest in Malakpur regarding farmers' rights; JLD party members cheer for Prime Minister Devki Nandan and his son, Samar Pratap Singh, before the election results are out; VNU students file a complaint at Bomti Nagar Police Station.