Taylor Swift vs Scooter Braun: Bad Blood
The acrimonious battle between Taylor Swift and Scooter Braun over his controversial purchase of her music catalog against her wishes.
Scooter Braun received death threats from fans of Taylor Swift when she criticized him for buying her masters; the inside story from his perspective.