Ted
Just Say Yes: Part 1
After Ted's latest stunt, Matty makes Ted go to school with John; Ted immediately decides to get expelled, leading him and John to purchase drugs from an unlikely source.
Ted and John's plan to exact revenge on the school bully inadvertently puts them in a parental role; Matty agrees to get a colonoscopy -- on one condition.
Ted and John go to extraordinary lengths so that John can watch his first adult film; Matty and Susan's disappointing night out leads Susan to question their relationship.
Ted's plan to spend Halloween with John is thwarted when Blaire forces him to be her designated driver for the night; Susan tries to cheer John up by finding him a new friend.
Blaire convinces Matty and Susan to let Ted act as their marriage therapist; after the session, Ted, John and Blaire encourage Susan to pursue the career she abandoned long ago.