Temple
"Temple" is the story of Daniel Milton, a talented and successful surgeon. Following a personal tragedy that shatters his comfortable life, Daniel partners up with a lonely yet resourceful young man named Lee to start a literal 'underground' clinic, situated in the vast labyrinthine network of tunnels and spaces beneath London.
A surgeon's morals are tested after he sets up an illicit clinic beneath London's Temple tube station.
The clinic's secrecy falls into jeopardy when Daniel puts Beth's ex-colleague Anna in an impossible position.
Daniel finds he's moving far away from the man he thought he was, as dealing with London's most dangerous people brings big problems.
Things grow complicated between Daniel and Anna as they battle to save someone they love; Lee takes a risk that endangers them all.
Daniel's descent reaches new depths as he enters the world of organ trading; as police and gangsters close in, Jamie makes an error.
Hall and Moloney get a break in their hunt for Jamie; Daniel faces a difficult question.