Nejlepší přeprodej
Rozepře
Na začátku soutěže mají Tarek, Heather a Christina týden na prodej opraveného domu a pohádají se kvůli kuchyni.
Tarek a Heather soupeří s jeho bývalkou Christinou, aby zjistili, kdo vytvoří lepší hlavní apartmá. Jenže Christina nechce hrát fér!
Dohoda s bývalkou
Tarek a Heather soupeří s Christinou v předělávce obývacího pokoje! Nečekané problémy je ale donutí, aby se pokusili s Christinou uzavřít dohodu.
Tarek a Heather soupeří proti jeho ex, Christině, o nejlepší návrh ložnice a koupelny pro hosty! Nečekaný objev oba týmy šokuje.
Tarek a Heather soupeří proti jeho bývalce Christině! Oba týmy se snaží omezit výdaje a mít lepší design.