Premiéra 4. 3.
Čtveřice přátel se na lovu dostane do přestřelky s jinou skupinkou, ale dohodnou se udržet věc v tajnosti. Postupně je však přepadá paranoia, a když na nich chce surový gang vykonat pomstu, potýkají se s vlastní morálkou, rodinami a divokými instinkty.