The Lady
The rise and fall of royal dresser Jane Andrews, whose journey from working-class obscurity to Buckingham Palace ended in obsession, scandal and a shocking murder conviction.
Jane Andrews' life changes overnight when she lands her dream job in Buckingham Palace; Jane soon starts to form a bond with the Duchess of York.
With Jane's fairytale under threat, a lifeline appears in the shape of charismatic Tommy Cressman; could he be her happy ending?
Cracks start to appear in Jane and Tommy's relationship; a holiday to the south of France leads to disaster.