The Lodge
Fifteen-year-old Skye returns with her father to North Star Lodge, the family-owned country hotel where her mother was raised years ago. Eager to make a fresh start, Skye forges friendships with the locals who live and work at the lodge.
The New Girl
After the loss of her mother, 15-year-old Skye returns with her father to North Star Lodge, the family-owned country hotel where her mother was raised years ago.
Skye talks her dad into postponing the sale of the lodge and enlists the help of her new friends to give it a makeover.
Ben and Skye pretend to date; Skye offers Sean a part-time job at the lodge; Grandpa Patrick gives Skye her mom's diary.
Ben's ex shows up at the lodge and Danielle arranges a double date to sabotage Skye and Ben's "relationship."
Sean and Ben enter the regional mountain bike qualifiers and Josh and Skye cheer them on; Noah and Kaylee hold concert auditions.
Skye and Sean try to keep a secret from everyone but Danielle learns the truth; Kaylee hits it off with Oz, but Noah is suspicious.